Så er det ved at være tid til årets første grøde og grill eftermiddag.
Det foregår torsdag den 25.Juni om eftermiddagen kl. 16.00 – 19.00
Vi starter med at fjerne grøde i havnen og rydde op på området.
Når arbejdet er overstået, bliver der tændt op for grillen og den medbragte mad kan tilberedes og nydes som afslutning på dagen.
Din arbejdsindsats denne dag gavner dig selv og resten af klubben.
Husk også at timerne tæller i forbindelse med arbejds depositum.
Klubben har en del redskaber, men i må gerne medbringe lidt forskelligt såsom rive, greb, skovl, trillebør og så videre.
Vi ses til et forhåbentligt stort fremmøde.




Menuen?
Væskebalancen?
VIGTIGT – LÆS FØR DU DRIVER VIDERE:
